Портфолио

/ Търговски обекти

плъзнете за повече проекти

Дизайнът на търговски обекти обичайно се свързва с еднообразни офис модули, разположени в огромни, подобни на хамбар помещения, осветени от приглушена луминесцентна светлина. Ако разгърнете портфолиото от търговски обекти на Emblema, ще откриете, че завършените проекти са всичко друго, но не и скучни. Те са креативни, запомнящи се и многофункционални.

При създаването на всеки свой следващ проект, Emblema държи да разработи пространства, предразполагащи към психическо и физическо благосъстояние, независимо дали сградите са ориентирани повече към служителите, или към клиентите. И едните, и другите трябва да изпитват комфорт в работата или в почивката си; да се чувстват спокойни и на място.

Всеки от проектите включва общи зони, места за почивка и творчески размисъл, помещения за големи събирания и такива за срещи на четири очи.

Друга обща черта сред изградените търговски обекти е осигуреното количество естествена светлина, което се постига чрез комбинирането на високи и покривни прозорци, остъклени парапети и масивни витрини. Естествената светлина и топлите, пастелни цветове не изморяват очите и гарантират здравословен и пълноценен ритъм.

Централният мол на гр. Плевен е отличен пример за всичко казано до тук – просторен, добре осветен, с достатъчно места за почивка за клиентите и отлични условия за служителите. Екстериорът е закачлив и непринуден, създава нагласа за нещо забавно и ново, което чака да бъде открито. Елементи от екстериора се наблюдават и в интериора, в съчетание с подбрана растителност за текстура и раздвижване на пространството.

Друг отличен пример от портфолиото с търговски обекти е MAXI Trade Center. Цялостното усещане е по-стилизирано и класическо. Внушава се чувството, че зад стените на търговския център се върши важна работа, която ще остави отпечатък в бъдещето. В класиката има и съществена доза лукс – освен офиси, в сградата са разположени магазини и разнообразни възможности за развлечение

Не на последно място е популярното плевенско заведение Kanape Food & Club. За разлика от предишните два обекта, атмосферата в един ресторант е коренно различна – далеч по-задушевна, интимна и все пак споделена с напълно непознати хора. Много потребители дори не подозират какво огромно влияние оказва интериора на дадено заведение върху клиентите, подтиквайки ги да поръчват повече или по-малко, да се застояват по-дълго или само за питие. Интериорният дизайн на един ресторант е част от неговата маркетингова стратегия.